PREDLOG SPREMEMBE TRASE DRUGEGA - DVOJNEGA TIRA
Vili Kovačič

Četrtek, 20. april 2017 ob 15:09

Odpri galerijo

         

PREDLOG SPREMEMBE TRASE DRUGEGA - DVOJNEGA TIRA

DOGAJANJA OKROG PROJEKTA  2  TIR – DIVAČA – KOPER

Predsednik vlade dr. Miro Cerar je pozval Ministrstvo za infrastrukturo »da zagotovi študijo ovrednotenih variantnih rešitev za celovito ureditev železniške povezave med Divačo in Koprom s ciljem optimizacije projekta in pripravi predlog dokončne izbire najustreznejše rešitve«

Ta poziv  predsednika želimo realizirati oziroma pri tem pomagati, zato podpisani strojni inženirji naslavljamo na vas predlog drugačne oz. spremenjene trase proge Divača Koper.

Vlogo smo sestavili zato, da znižamo stroške projekta 2. tir tako, da bo tehnično, okoljsko  in cenovno vzdržen. Glede ocene stroškov projekta so se do sedaj pojavljale  hudo različne številke in ocene   od 700 Mio €, do 1033 Mio €, do 1,298.898 Mio € ( do € točno ) do 1.4 Mrd €, kar pomeni to,  da je končna cena neznana. Po našem predlogu je cena znatno nižja , v rangu 700 Mio €, s tem da že vključuje traso z dvema tiroma.   

PREDLOG NOVE DVOTIRNE TRASE

Sedaj predvidena tunelska varianta l/3  je bila izbrana že 27. 11. 2003 , kot enotirna proga z dodatnimi servisno – reševalnimi tuneli. Ta predlog je bil modificiran  leta 2007, ko je 18.07.2007  Ministrstvo za promet podalo pobudo za spremembo in dopolnitev DLN št. 007-131 /2007 /3- 0006105 po kateri naj bi se nova proga načrtovala kot dvotirna proga po varianti l/3. Zadnja varianta vlade pa ponovno predvideva en tir s servisnimi tuneli, čeprav je en tunel z dvema  tiroma (brez servisnih tunelov) cenejši od uradne enotirne variante.  

V zadnjem času je vse več pozivov o drugačnih pristopih za racionalizacijo in optimizacijo projekta. Kot posledica tega  in poziva predsednika vlade je, Varl Rudolf, sestavil konec januarja 2016  predlog o 2. tiru  v  katerem predlaga spremembo trase v tem smislu, da  odpadejo  tehnično in cenovno nevzdržne serpentine od Črnega Kala dalje s tem, da del trase poteka po dolini Rižane. S tem se maksimalno izkoristi naravna danost terena.  Traso v dolini Rižane pa se uredi tako, da je ekološko varna. 

Na posvetu v Državnem svetu marca 2016 na temo drugi tir je Rudi Varl  tudi razložil predlagano spremembo, med prisotne pa je razdelil 40 izvodov  elaborata in en izvod dal tudi ministru Gašperšiču  v roke.

Tudi projektantska firma GEODATA inženiring iz Torina v svoji študiji navaja mnoge pomanjkljivosti projekta in obenem tudi predvideva možnost spremembe trase.

PREDLOG  SKUPINE INŽENIRJEV  ČLANOV  Slovenske inženirske zveze (SIZ).

 Strojni inženirji poudarjamo, da je racionalizacija možna predvsem s spremembo trase . Naš predlog ima sledeče prednosti :

-         odpade 6 tunelov (v skupni dolžini 7,8km) 

-         odpadeta dva viadukta (skupne dolžine 1,1 km)

-         odpade križanje trase z viaduktom avtoceste

-         čas gradnje se z upoštevanjem naravnih danosti znatno skrajša

-         odpade vsa nevzdržna degradacija Tinjanskega gričevja

-         odpadejo kilometri dovoznih poti za dovoz gradbenih strojev

-        bistveno se zmanjša dolgoročno vzdrževanje proge zaradi relativno majhnih in nepotrebnih radiusov  (obraba tirnic in koles vagonov)                                         celotna proga se skrajša za cca 4 km.

POTEK TRASE

Predlagana trasa se začne na železniški postaji Divača na višini  cca 420 metrov nadmorske višine, gre po manjšem nasipu in nato po skalnem  useku cca 2 km daleč  površinsko do vstopa v tunel T-1, ki je na višini cca 400 m. T-1 je je dolg 6,7 km, ima padec 17 %o in pride na plano v soteski reke Glinščice na višini cca 280 m. Po premostitvi Glinščice z dvema mostovoma in galerijo v dolžini  215 proga vstopi v tunel T-2, ki je sam po sebi sicer dober.

TODA – tu se pojavi bistvena napaka predlagane trase in prednost našega predloga, saj je po našem mnenju v tej smeri  nesmotrno in objektivno nemogoče nadaljevati traso.

Izstop iz tunela T-2 je namreč na višini cca 180 m, kar je 58-60 metrov previsoko, da bi trasa s primernim padcem in v približno ravni črti dosegla Luko, zato so bile načrtovane  te nevzdržne serpentine.

Poiskati je treba drugo varianto, ki so jo projektanti po našem mnenju spregledali, mi pa jo v nadaljnjem tekstu predlagamo.    

PREDLOG NAŠE SKUPINE INŽENIRJEV za OPTIMIZACIJO TRASE

Predlagamo, da se v celoti opustijo serpentine trase od Črnega kala do Luke. S tem odpadeta mostova V1 in V2 skupne dolžine 1,1 km in vseh 6 tunelov v serpentinah T-3 do T-8 skupne dolžine 7,8 km. Namesto tega predlagamo, da trasa poteka začenši od Luke po dolini reke Rižane in sicer kot dvotirna proga , pri čemer se izkoristi del že obstoječe proge od Luke do vasi Kortine. Pri tem ni nobenega dodatnega umeščanja v prostor , nobenih novih odkupov zemljišč in nobenih velikih načrtov. Dolina Rižane ima vzpon cca 13 %o in pri vasi Kortine doseže višino 100 m. Predlagamo da nova dvotirna trasa premosti reko Rižano in cesto proti Hrastovljam in se usmeri proti Kraškemu robu, kjer gre pri vasi Loka na višini cca 120 m v naš predlagani tunel dolžine 9,4 km.  Po vstopu v kraški rob poteka trasa z naklonom 17%o v velikem konkavnem loku (glej zemljevid) in z radijem 2.800 metrov in se z  iztekom z istim radijem priključi  na uradno potrjeno oz. izbrano traso v točki vstopa v tunel T-2 južno od soteske reke Glinščice.

Razlika med dolžino našega predlaganega  tunela in med tunelom T2 je 3,4 km,kar je ravno dovolj, da pridobimo že omenjenih 58 m, ki zmanjkajo pri uradni varianti. 

Orientacijsko poteka naš predlagani tunel vzhodno od Črnega kala, pod vasjo Črnotiče, pod vasjo Petrinja, pod vasjo Boka do Glinščice.

Levi ( zahodni ) tir naj bo izključno za prevoz tovorov v smeri Divača,  desni ( vzhodni ) pa za tovore v smeri Kopra, pri čemer se na desni tir priključi del obstoječe proge od ž.p. Koper in imamo od desnega tira pri vasi Kortine odcep na obstoječo progo.  Obstoječa proga ostane v funkciji za potniški promet, za lahke povratne kompozicije in za rezervo v primeru popravila nove dvotirne proge.

Tudi dr. J.P. Damijan v članku sobotne priloge z dne 7.5.2016 z naslovom »Zakaj želi vlada 2 tir zgraditi na najdražji način ?«   navaja:

» Če bi traso speljali malo bolj desno (op. vzhodno) od sedanjega tira (uradne variante) bi se lahko izognili vsaj polovici predorov, ki predstavljajo polovico vrednosti investicije «.   

Koliko vzhodno je treba peljati traso in kakšen bi bil njen potek pa smo inženirji že januarja 2016 določili in narisali in to danes ponovno navajamo ( glej zemljevid).

Pripombe imamo tudi na neresno navajanje hitrosti 160 km /h, saj tovorni vlaki  v serpentini z radijem 600 m ne morejo voziti več kot 60 km/h in v serpentini 1350 m več kot 80 do 90 km/h. Obstaja še fizikalni pojem gibalne količine , to je količine energije, ki je potrebna za premik določene mase na določeno hitrost v določenem času. Ker vlak lahko pospešuje šele v ravnem delu ,pa je ta del tako kratek, da  je vlak pri približevanju do 100km/h ali morda nekaj čez - že v Divači.

 

IZRAČUN  CENE  PROJEKTA  -  DRUGI  TIR

Tunel z dvema tiroma je širok 8 m ( Jesenice – Podrožca )  izkopni presek pa cca 95 kv.m.  Uradna varianta predvideva eno tunelsko cev  preseka 71 kv.m in servisno cev preseka 44 kv m – Skupno   115 kv m.

Naš predlog je ena cev z dvema tiroma, morda z protipožarno pregrado, in brez servisnega tunela, saj  sosedni tir lahko služi servisnim dejavnostim.  Izkopni presek 95 kv.m je manjši od uradnega in zato cenejši.

Znana min cena izkopa 1 kub. m  materiala je min 150 € - izberemo 180 € in je cena   95x180 = 17100 € za 1m izkopa ali 17,1 Mio €/ km.  Ker je uveljavljene cena 1 km tunelske trase cca 35 Mio € , nam torej ostane za vsa ostala dela , kot izdelava tal in talnih naprav, betoniranje oboka, odvodnjavanje, portali itd. še 18 Mio €

 

Specifikacija cene celotne proge :

Del proge od ž.p. Divača do vhoda v T1     30 Mio €

Tunel T1 (6,7 km )    6,7x35                         235 Mio €

Premostitev Glinščice                                  15 Mio €

Tunel 2 – po našem predlogu    9,4x35      329 Mio €

Dve premostitve med Kortine in Loko         35 Mio €

Odprta proga po dolini Rižane                      61 Mio €

                                                       Skupaj    705 Mio

Če je cena 34 Mio € /km pa je končna cena   686,3 Mio                                                                                

Poudarjamo, da bi bilo neodgovorno, če bi vlada naš predlog zavrnila brez proučitve ali tehtnih argumentov, saj se izjemno trudimo za dobrobit Slovenije. Želimo, da vlada tudi vse druge koristne predloge  upošteva in jih obravnava.

POZIV VLADI REPUBLIKE SLOVENIJE

1.    Pretehtajte predlog skupine strojnih inženirjev za racionalizacijo in optimizacijo proge projekta 2.tir.

2.    V predlogu poteka trase, ki jo ni izdelala ta vlada, a je zdaj uradno sprejeta, spremenite potek trase po našem predlogu tako, da bo postal projekt 2.tir tehnično in ekonomsko vzdržen.

3.    Osvojite naš predlog trase in zgradite progo v rangu cene 700 Mio €. 

 

 

Ljubljana 10.20.2017

 

Rudolf Varl    dipl. ing. str.

Darko Cafuta ing. str.

Jože Gorenc, dipl. ing. str.

Vili Kovačič, dipl. oec.

 

Galerija slik

Zadnje objave

Wed, 16. Sep 2020 at 08:59

1382 ogledov

KOALICIJA - ne stopajte na mino, ki so vam jo pripravili drugi. NAROD ne bo POGOLTNIL novega TEŠ6.
Gospe in gospodje ne stopajte na mino, ki so vam jo pripravili drugi. NAROD ne bo POGOLTNIL novega TEŠ6  Če hoče Jernej Vrtovec  res kaj spremeniti mora bistveno spremeniti odnos oblasti do državnih infrastrukturnih investicij ! To pa pomeni radikalno drugačen odnos do alternativnih rešitev, ki jih ponujata  inženirska stroka in civilna družba. Glavni problem pa je, da se oblast z ALTERNATIVNIMI REŠITVAMI NOČE SOOČITI in se  s predlagatelji sploh noče enakopravno pogovarjati, čeprav bi si moral vsak pametni vladar  želeti prav to: pogovor brez predsodkov  z namenom  iskati boljše rešitve - alternativo.  A bodimo konkretni ! Če bo hotel minister Vrtovec držati obljubo, da naj bi bil drugi tir zgrajen do leta 2026, bo moral 1. sprejeti novo, drugačno TO JE CENTRALNO VARIANTO ( KKD) Koper - Kozina - Divača,  ki jo vidite na povezavi  2. ob sedanji progi položiti še en tir, ki je bil S STRANI PRVIH GRADITELJEV nekoč že načrtovan, kar je vidno celo iz zraka iz poteka sedanje trase.  Vlada naj izbere med obema in naj za to prevzame polno politično odgovornost. Sedanji vladni drugi tir je NEPOPRAVLJIV samomor Koalicije in SDS na naslednjih volitvah.   Nikoli več ne smemo privoliti v  to, da oblast – naj bo kakršnakoli – leva ali desna, ignorira zdrav razum in pristaja na uničenje narave ter brutalno kršitev zakonodaje, Nature 2000 ter EU direktiv o habitatih in vodnih virih in  domačega pravnega reda o graditvi objektov. Gospe in gospodje ne stopajte na mino, ki so vam jo pripravili drugi. NAROD ne bo POGOLTNIL novega TEŠ6. Samo osel gre 2 krat na led. Ne bomo dovolili, da nas ima oblast za osle, norce in Butalce ali pač - kar je razvidno na vsakem koraku - sužnje pohlepa gradbenih baronov. Zato ustavite vsa dela na 2tiru dokler Računsko sodišče ne naredi revizije projekta in svet za civilni nadzor 2TDK ne izda pozitivnega mnenja o projektu.To je minimum od minimuma kar lahko stori aktualna politična oblast. Gradbeno dovoljenje je izdano nezakonito, kajti Celovite presoje vplivov na okolje (CPVO), ki je pogoj za gradbeno dovoljenje ta projekt nima. To pomeni, da je bilo gradbeno dovoljenje izdano NEZAKONITO.  Spoštovane Slovenke in Slovenci in vsi državljani R S. Pamet je boljša kot žamet. Uporabimo zdrav razum – OHRANIMO NARAVO, ČISTO PITNO VODO in MILIJARDE in ne nazadnje: za prihranek več kot v celoti lahko obnovimo revitalizirajmo  in elektrificirano lepotico Avstro Ogrske -  Bohinjsko progo od Karavank do KOPRA in elektrificirajmo Slovenske železnice v celoti. Osvobodimo se infrastrukture, ki smo jo podedovali od Italije iz časov fašizma.  Naj bo Koper Kozina Divača skupaj z Bohinjsko progo tudi nova trdna vez Slovenije s srednjo Evropo kamor spadamo pa tudi navezava na nekoč Slovenske železnice - prek slovenske in Hrvaške Istre do Jadrana, vse do Pulja.  Politike pozivamo: državne investicije izvajajte v SPLOŠNO KORIST, za NARODOV BLAGOR, ne za  UNIČENJE Slovenije. Vsi skupaj pa imejmo pogum za razum. Noben politik se nima pravice sklicevati na pravico do nevednosti, ta privilegij ima lahko samo ljudstvo, ne pa njegovi voditelji. Zato vladajoče politike – koalicijske partnerje in in stranko SDS opozarjamo na nepopravljiv samomor na prihodnjih volitvah po poti, ki so jim jo  pripravili drugi. Sedanja opozicija - Tanja Fajon in Alenka Bratušek se bojita prav tega, da se bomo zbudili v DRUGI REPUBLIKI takšni kjer infrastruktura ne bo več sredstvo  za pranje in prečrpavanje denarja in  iz gradbeništva v financiranje volitev.   Spoštovane državljanke in državljani ter vsi politiki, na oblasti in v opoziciji ! Nikoli ni prepozno ! Za prave rešitve je vsak čas PRAVI ! Osvobodimo Slovenijo zablodelega POLITIČNEGA VOLUNTARIZMA, ki nam ga  mediji servirajo kot edino možnega. Poslušajte zdravo pamet  in glejte kaj nam sporoča dr. Duhovnik ! Ne obračajte se po vetru javnega mnenja in spoštujte koalicijsko pogodbo 13 in 21 predlog ukrepov in lastne dokumente iz časa ko ste bili v opoziciji. Jernej Vrtovec in Andrej Vizjak ne postanite lutke gradbenih baronov in ne dopustite novega TEŠ 6 na tretjo potenco ! Državljani bodo cenili POGUM ZA RAZUM ne pa neprestanega jadikovanja, da je vse prepozno. To mantro vedno slišimo od od tistih, ki navijajo za to da vse ostane kot je bilo. Vili Kovačič, državljan K.

Tue, 25. Aug 2020 at 21:17

1446 ogledov

DRŽAVLJANI SPOROČAMO
DRŽAVLJANI SPOROČAMO ! Vili Kovačič: »Od nevednosti do neumnosti je zelo majhen korak, ki je dovoljen  navadnim državljanom, nikakor pa ne politikom, ki upravljajo z  milijardami in stotinami milijonov davkoplačevalskega – našega, denarja.« Prav zato  (1) sedanjo Vlado ROTIM in pozivam,  da dokončno ustavi brezglavo investicijo 2.tira  in ukine parazitsko podjetje  2TDK (zakaj imamo državno firmo SŽ?), ki izsiljuje gradnjo po prepovedanem območju - habitatskem rezervatu evropskega pomena in življenjsko pomembnih vodnih virih.  Skratka po trasi, ki je podzemna ekološka vodna bomba, zaradi česar so Italijani leta 2009 (tržaška POKRAJINA  in občina Dolina) odstopili od projekta v tej smeri. Ustavitev ne bi pomenila konca projekta, ampak njegovo razumno umestitev v prostor z dvotirno  progo po sredinski varianti - trasi Koper, Kozina, Divača. Gre za dvotirno progo, ki bo zgrajena brez škode za ljudi in okolje in je 2,5 krat cenejša ter bo spričo 4 x manj predorov zgrajena hitreje (2 krajša predora, ki bi ju lahko gradili tudi domači izvajalci). Sicer pa (2) opozarjam na  še en projekt – Bohinjsko progo. Cesar Franc Jožef je znal misliti 100 let naprej, mi sodobni Slovenci ne znamo in nočemo misliti 100 let nazaj. Prav zdaj se namreč ponuja možnost njene revitalizacije, modernizacije in elektrifikacije s tem pa  rekuperacije energije. Gre za dejanski preskok iz 19 v 21 stoletje – z izrabo potencialne,  kinetične energije in pretvorbo zavorne sile v elektriko.  Kajti od Jesenic do Kopra je skupno 1.000 m (2 x 500 m) višinske razlike. Ogromna sila in ogromna masa 1.500 ton, pa zdaj služita le za netenje požarov. Zato upam,da bo ta projekt uvrščen kot nujen  v vladni paket investicij za izhod gospodarstva iz Corona krize. In (3) obstoja način, kako take katastrofe in anomalije, kot je bil TEŠ6 in 2.tir, v bodoče preprečiti. Sedanji ZAVRNITVENI REFERENDUM je treba prekvalificirati v POTRDITVENI REFERENDUM in ljudstvo (tudi alternativna stroka),  bi dobilo zadnjo besedo ! »Dokazno breme« bi bilo na strani predlagatelja zakona – praviloma sta to vlada in DZ. Tako bi dobesedno uveljavili tudi  3. člen in 44. člen Ustave. Samo eno besedo v 90. členu Ustave je treba zamenjati. To pa je, da je Zakon je SPREJET (ne zavrnjen), če je zanj na referendumu glasovala 1/5 vseh volivcev. S to na videz minimalno  spremembo bi dosegli maksimalni učinek (v taki ureditvi tudi omejitev referendumske tematike ni več opravičljiva). Stvari, ki danes stojijo na glavi, bi se tako postavile na noge. Nobena vlada ne bi bila več zainteresirana za čim nižjo referendumsko udeležbo, kot je to sedaj, pač pa za čim večjo. Pogoj za referendum pa seveda ostaja isti – uspešna pobuda 2.500 in predhodno zbranih 40.000 podpisov. Pod  pritiskom takšne,  obvezne potrditve ljudstva bi avtomatično tudi vsi  drugi zakoni postali boljši, bolj premišljeni, in ne izsiljeni s hitrimi postopki.  Pozivam eminentne intelektualce iz »Katedrale svobode« in 75 nezadovoljnih z vlado, da to podprejo in se  končno opredelijo za delujočo demokracijo, ne zgolj za brezglavo demokracijo proti JJ. Gre za demokratično spremembo, ne za anti demokratične parole jakobinskega naskoka na oblast. Sicer pa se zavedam, da je takšen predlog za večinsko slovensko kolektivistično pamet, s pretežno antidemokratično tradicijo in  blokado v glavah, velika  herezija. Vendar kljub temu ne iluzija !  Na koncu pa skromno dodajam, da je pobuda moja. Zanjo me ni navdihnil ne Orban in ne Janša, ne frak in ne talar, ampak moja trojna izkušnja z referendumi. (TEŠ6 ,2TIR in tudi 3RoS). Bi si pa močno želel, da bi jo podprl tudi  predsednik vlade Janez Janša, tako kot je podprl zadnji referendum. Če Levice, Ernestine Rožman in Spomenke  Hribar, niti ne omenjam.  Nemo propheta in patria. Nihče ni prerok v lastni domovini !  Sicer pa, rešitve so dobre ali slabe same po sebi, brez obvezne etikete na čigavem zelniku so zrastle! Pamet ni vezana na ideološko pripadnost, je pa res, da nekaterim ideologija omrači um. Vili Kovačič, državljan K.

Sun, 23. Aug 2020 at 17:52

1712 ogledov

ČAS JE ZA POŠTENE IN POGUMNE SODNIKE !
ČAS JE ZA POŠTENE  IN POGUMNE SODNIKE !!!  Društvo DavkoPlacevalciSeNeDamo za ustavnega sodnika predsedniku države predlaga g. Zvjezdana Radonjića. Sodnika, ki ga odlikujeta razum in pogum. Ne dovolimo, da prevladajo (OR) oprezne riti. Strokovnost, poštenost in pogum so njegove odlike. Njegov  suspenz pa  je  sramota za SLO sodstvo ! Je poizkus ponižanja ki ne bo uspešen. Naj ga složno podpre KOALICIJA in vsi v Sloveniji,  ki jim je kaj do pravice in resnice. Za izhod iz sodne DŽUNGLE rabimo pogumne in razsodne ljudi. Na sodniku stoji in pade sodstvo. Zato je potrebno: 1.    dosledno izvajanje zakona o sodniški službi, 8 člena. ki govori o tem da sodnik, ki krši človekove pravice izgubi licenco za sodniško službo.  2.    Vsi sodniki morajo opraviti Evropski pravosodni izpit - E P I. Brez tega sodniki niso kvalificirani za sodniško službo, kajti SLO je del EU prava in v SLO pravo so vključene številne EU direktive.  Mnogi sodniki pa sodijo kot, da ne poznajo pravne abecede. 3.    Sodnikom, ki v 2 letih ne bi absolvirali EU prava, človekovih pravic ter mednarodnih konvencij, ni mesta  med delivci pravice. Niso vsi taki, dobre sodnike je treba nagraditi, pokvarjene in strahopetne pa je treba sankcionirati. Dokler to ne bo urejeno nismo država !  Ljudje, ki nam pridigajo o postopkovni pravičnosti, so sami največji kršitelji. Vladna koalicija je v stanju te zadeve sanirati in postaviti na pravo mesto. Zato naj ne odlaša s tem kar bi morali predhodniki storiti že pred 20 ali 30 leti. Ljubljana 23.08.2020                                   Vili Kovačič, državljan K.

Sat, 1. Aug 2020 at 10:29

3567 ogledov

POZIV TREM MINISTROM AKTUALNE slovenske vlade
POZIV TREM MINISTROM AKTUALNE SLOVENSKE VLADE Proti samopostrežni vladavini prava ! POZIV TREM MINISTROM AKTUALNE SLOVENSKE VLADE Proti samopostrežni vladavini prava ! Pozivam aktualno oblast -  ministra za notranje zadeve Aleša Hojsa, ministrico za pravosodje Lilijano Kozlovič  in ministra za javno upravo  Boštjana Koritnika ter vodstvo  NPU in vodstvo policije, da končno  ukrepajo in na Upravnih enotah v Ljubljani uvedejo specialno kriminalistično preiskavo vpisov začasnih prebivališč  in volilnih imenikov v novembru in celotnem letu 2018. Utemeljeno namreč  sumim, da je v MOL novembra 2018  prišlo do uvoza volivcev - prišlekov iz drugih občin in bivših republik bivše države, s čemer je bil grobo deformiran volilni izid županskih volitev in volitev v občinski svet mestne občine Ljubljana. Sodni spor se vleče že od leta novembra 2018 vendar slovenska sodišča nočejo razpisati glavne obravnave. Po sklepu Ustavnega sodišča  bi moralo Upravno sodišče  razpisati narok za JAVNO OBRAVNAVO, čemur pa se Upravno sodišče s sodnikom Boštjanom Zalarjem na čelu, trdovratno upira in namesto tega vrača žogico USTAVNEMU SODIŠČU, (da to presodi ustavnost zakona o lokalnih volitvah) češ da zaradi pravnih praznin in neustavnosti nekaterih določb zakona ne more meritorno odločiti. Sicer pa sem tako zahtevo na Ustavno sodišče naslovil tudi sam, vendar je takrat to zahtevo  U S ignoriralo. Očitno pa Ustavno sodišče tega niti sedaj noče storiti in namerno vzdržuje negibno situacijo.   Tako nastaja absurdna situacija,  ko prvo  sodišče  pri nezakonitem ravnanju (očitno po dogovoru z njim)  ščiti nezakonito ravnanje drugega. Evropske institucije in EU funkcionarji pa kot papirnati tiger, molčijo in se zaletavajo v Madžarsko in Poljsko. Nepredstavljivo brezpravje v Sloveniji pa tolerirajo. Še več: sodniki si sami sproti določajo pravila ravnanja (primer Novič in Radonjić) !   Nastaja tako rekoč nova disciplina - samopostrežna vladavina prava oziroma vladavina samopostrežnega prava.  Minister Gregor pa nič ! Zato se pritožujem !   Vili Kovačič, državljan K.   Ljubljana.01.08.2020      Vili Kovačič, državljan K.

Sun, 19. Jul 2020 at 15:39

2966 ogledov

Omizje o medijih na RTVSLO, ki ga je vodila Ksenija Horvat! RTVSLO ni JAVNA RTVSLO, ne vemo če je sploh kdaj bila!
Spoštovana voditeljica omizja o medijih, ga. Ksenija Horvat !  RTVSLO ni JAVNA RTVSLO, ne vem če je sploh kdaj bila. Sklicevanje na gledanost v pandemiji je ponižujoče zavajanje, ker ni relevantno ! Sklicevanje na tuje novinarje, ki pojma nimajo o stanju v Sloveniji, je še bolj.Demokratično omizje o medijih in RTVSLO bi morali prenesti na ORF, kajti tostran Karavank demoratična razprava ni možna - najmanj pa na RTVSLO, ki se zdaj več kot očitno čuti ogrožena !!! Ranjena zver je  postala agresivno propagandna, ni pa nepristranska in objektivna. Kdaj boste imeli pogovor s tistimi, ki zahtevamo ukinitev in/ali prerazporeditev RTV prispevka. Kdaj je kdo od vas, ki branite status quo, javno protestriral proti parolam SMRT janšizmu in to celo na sejah programskega sveta. Kdaj in kako ste poročali o protestih za človekove pravice pred Vrhovnim  sodiščem, asistirate pa nasilnim politkolesarjem. Resne javne razprave o sodstvu niste še nikoli organizirali, kot tudi ne o demokraciji - referendumski ureditvi in volilni zakonodaji. Sploh pa ne o velikih in megalomanskih  državnih investicijskih  projektih, ki so škodljivi za naravo, ljudi in okolje. In o kršitvah EU prava zvesto molčite. Pri vseh je RTVSLO od vključno TEŠ6 naprej, zvesto in pridno asistirala.  Poseben presežek pa je vaš tabu, to je sistemsko kriminalno slovensko sodstvo, ki po potrebi, če je to v interesu zaščitenih stricev globoke države, proizvaja nadomestne morilce ! Da o pristranosti radia - posebej vala 202, sploh ne govorimo ! Spoštovani, ne krivite razbitega zrcala, če imate grd obraz !?  Potrebna bo ne le lepotna operacija za ohranjanje videza, potreben bo poseg v osrčje in ožilje vašega sistema.  Lep pozdrav,  Vili Kovačič, državljan K. ps:kdaj se boste lotili volilne prevare v Ljubljani novembra 2018 - UVOZ volivcev, kot ga svet še ni videl ! NOVINARSTVO IN pokvarjeno SODSTVO z roko v roki - RTVSLO PA NIČ !? To bi moral biti sicer prvovrsten JAVNI INTERES za JAVNO RTVSLO. Podrobneje o tem v priponki ! Da o koruptivnih in škodljivih državnih investicijah, ki so jih uzurpirali slovenski  tajkuni - Petrič, Škrabec, Polanič, Janković (TEŠ6,2TIR, 3Ros,Magna, C0) ne govorimo. Povsod je bila RTVSLO zraven-aktivno ali pasivno. Večinsko in usodno pa vedno na strani uzurpatorjev, ne na strani javnega interesa. Da o številnih s strani RTVSLO spregledanih okoljskih problemih ne govorimo, posebej še če tematika  ni politično uporabna.Ponavljam:  RTVSLO ni JAVNA RTVSLO, ne vem če je sploh kdaj bila! Sklicevanje na gledanost v pandemiji je ponižujoče zavajanje, ker ni relevantno ! Še bolj pa sklicevanje na tuje novinarske  funkcionarje -  "strokovnjake", ki o dejanskem stanju v SLO pojma  nimajo. 

Sun, 19. Jul 2020 at 15:34

4862 ogledov

ZAKAJ RTVSLO z molkom ŠČITI JANKOVIĆA TUDI GLEDE VOLILNE PREVARE V LJUBLJANI 13 nov 2018? Uvozili so 35.000 volivcev!
Zakaj je Janković moral uvoziti volivce !? Razlog je preprost, ker mu je zmanjkalo Ljublančank in Ljubljančanov, ki bi volili zanj z nad 50 % . Moral je zmagati že v PRVEM KROGU, s čemer se je izognil neposrednemu soočenju z izzivalcem Anžetom LOGARJEM v drugem krogu. V tem primeru bi ZOKI »popušil« na enak način kot je »popušil« v parlamentu 67 : 0 v primeru kanala C0. Tega si Kučanov kočevski medved ni smel in ni upal dovoliti, saj je v duelih soočanja z resnico – s fakti, izrazito slab in izgubi živce, tako kot jih je izgubljal zaradi bančne luknje v duelih z Anžetom Logarjem na preiskovalni komisiji v DZ. Uvozna kvota 35.000, ki je navedena v ovadbi je dovolj velika količina, da je to prevaro omogočila. Toliko Zoki zna tudi računati, ne samo lagati !!! Več o tem v kazenski ovadbi na povezavi: https://drzavljank.si/post/551297/kazenska-ovadba-zaradi-utemeljenega-suma-uvoza-volivcev-v-ljubljani-2018 Javni servis RTVSLO pa je tukaj povsem jasno opredeljena - z molkom, ki ga »javni servis« o-ne-mogoča in stranskimi zgodbami, ki odvračajo od bistva, da so bile Lokalne volitve Ljubljani z Uvozom volilvcev 2018 UKRADENE !!! Zato sta Upravno in Ustavno sodišče stisnila REP MED NOGE ! Lp Vili Kovačič, državljan K.

Zadnji komentarji

Prijatelji

Peko KooperativaMarjan TetickovicAleksander ZamudaOdbor 2014Društvo  CZPNNMiran HergulaAnton JegličPrenoviraj.si  Vse z enim izvajalcem Bojan  AhlinIvan PucJanez JerancicETV TelevizijaMarjan Bezjakrastko plohlFranc MihičTomaz Kozelj24 kul.siAleksander LahLaščan ZlatorogJanez RajkMarija GuzeljElena Pecaricsonja ramsakStoyan Svet Branko Gaber

NAJBOLJ OBISKANO

PREDLOG SPREMEMBE TRASE DRUGEGA - DVOJNEGA TIRA