Gospe in gospodje ne stopajte na mino, ki so vam jo pripravili drugi. NAROD ne bo POGOLTNIL novega TEŠ6
Če hoče Jernej Vrtovec res kaj spremeniti mora bistveno spremeniti odnos oblasti do državnih infrastrukturnih investicij !
To pa pomeni radikalno drugačen odnos do alternativnih rešitev, ki jih ponujata inženirska stroka in civilna družba.
Glavni problem pa je, da se oblast z ALTERNATIVNIMI REŠITVAMI NOČE SOOČITI in se s predlagatelji sploh noče enakopravno pogovarjati, čeprav bi si moral vsak pametni vladar želeti prav to: pogovor brez predsodkov z namenom iskati boljše rešitve - alternativo. A bodimo konkretni !
Če bo hotel minister Vrtovec držati obljubo, da naj bi bil drugi tir zgrajen do leta 2026, bo moral
1. sprejeti novo, drugačno TO JE CENTRALNO VARIANTO ( KKD) Koper - Kozina - Divača, ki jo vidite na povezavi
2. ob sedanji progi položiti še en tir, ki je bil S STRANI PRVIH GRADITELJEV nekoč že načrtovan, kar je vidno celo iz zraka iz poteka sedanje trase.
Vlada naj izbere med obema in naj za to prevzame polno politično odgovornost.
Sedanji vladni drugi tir je NEPOPRAVLJIV samomor Koalicije in SDS na naslednjih volitvah.
Nikoli več ne smemo privoliti v to, da oblast – naj bo kakršnakoli – leva ali desna, ignorira zdrav razum in pristaja na uničenje narave ter brutalno kršitev zakonodaje, Nature 2000 ter EU direktiv o habitatih in vodnih virih in domačega pravnega reda o graditvi objektov.
Gospe in gospodje ne stopajte na mino, ki so vam jo pripravili drugi. NAROD ne bo POGOLTNIL novega TEŠ6.
Samo osel gre 2 krat na led. Ne bomo dovolili, da nas ima oblast za osle, norce in Butalce ali pač - kar je razvidno na vsakem koraku - sužnje pohlepa gradbenih baronov. Zato ustavite vsa dela na 2tiru dokler Računsko sodišče ne naredi revizije projekta in svet za civilni nadzor 2TDK ne izda pozitivnega mnenja o projektu.To je minimum od minimuma kar lahko stori aktualna politična oblast.
Gradbeno dovoljenje je izdano nezakonito, kajti Celovite presoje vplivov na okolje (CPVO), ki je pogoj za gradbeno dovoljenje ta projekt nima. To pomeni, da je bilo gradbeno dovoljenje izdano NEZAKONITO.
Spoštovane Slovenke in Slovenci in vsi državljani R S. Pamet je boljša kot žamet. Uporabimo zdrav razum – OHRANIMO NARAVO, ČISTO PITNO VODO in MILIJARDE in ne nazadnje: za prihranek več kot v celoti lahko obnovimo revitalizirajmo in elektrificirano lepotico Avstro Ogrske - Bohinjsko progo od Karavank do KOPRA in elektrificirajmo Slovenske železnice v celoti. Osvobodimo se infrastrukture, ki smo jo podedovali od Italije iz časov fašizma.
Naj bo Koper Kozina Divača skupaj z Bohinjsko progo tudi nova trdna vez Slovenije s srednjo Evropo kamor spadamo pa tudi navezava na nekoč Slovenske železnice - prek slovenske in Hrvaške Istre do Jadrana, vse do Pulja.
Politike pozivamo: državne investicije izvajajte v SPLOŠNO KORIST, za NARODOV BLAGOR, ne za UNIČENJE Slovenije. Vsi skupaj pa imejmo pogum za razum.
Noben politik se nima pravice sklicevati na pravico do nevednosti, ta privilegij ima lahko samo ljudstvo, ne pa njegovi voditelji. Zato vladajoče politike – koalicijske partnerje in in stranko SDS opozarjamo na nepopravljiv samomor na prihodnjih volitvah po poti, ki so jim jo pripravili drugi.
Sedanja opozicija - Tanja Fajon in Alenka Bratušek se bojita prav tega, da se bomo zbudili v DRUGI REPUBLIKI takšni kjer infrastruktura ne bo več sredstvo za pranje in prečrpavanje denarja in iz gradbeništva v financiranje volitev.
Spoštovane državljanke in državljani ter vsi politiki, na oblasti in v opoziciji ! Nikoli ni prepozno ! Za prave rešitve je vsak čas PRAVI ! Osvobodimo Slovenijo zablodelega POLITIČNEGA VOLUNTARIZMA, ki nam ga mediji servirajo kot edino možnega. Poslušajte zdravo pamet in glejte kaj nam sporoča dr. Duhovnik ! Ne obračajte se po vetru javnega mnenja in spoštujte koalicijsko pogodbo 13 in 21 predlog ukrepov in lastne dokumente iz časa ko ste bili v opoziciji.
Jernej Vrtovec in Andrej Vizjak ne postanite lutke gradbenih baronov in ne dopustite novega TEŠ 6 na tretjo potenco ! Državljani bodo cenili POGUM ZA RAZUM ne pa neprestanega jadikovanja, da je vse prepozno. To mantro vedno slišimo od od tistih, ki navijajo za to da vse ostane kot je bilo.
Vili Kovačič, državljan K.
Komentarji (2)
Sep 17, 2020
0
Sedanja vladajoča koalicija, žal, pelje karavano naprej brez sprememb! Kljub nezakonitostim, nestrokovnostim, .. Imam pa še nekaj upanja, da bo prišlo do premika. Predlagal sem in ponavljam, da je nujno sestaviti operativno skupino IN vložiti skupinsko tožbo zaradi vseh nezakonitosti, nestrokovnosti, odgovornosti javnih odločevalcev in z njihove strani najetih strokovnjakov ter škode za skupno dobro (natura, proračun-davkoplačevalci in s tem povezana korupcija). V skupinski tožbi zaradi podlag kršitev zahtevati takojšnjo ustavitev vseh dejanj do pravnomočnosti. Upam, da se najde pro bono odvetnik za zavzeto in pošteno sodelovanje, ki si upa izpostaviti. Sam sem podrobno navedel kršitve uredbe o enotni metodologiji - ne le glede jasno predpisane NOVELACIJE (https://drive.google.com/file/d/1I7ZLYeSyaAhxei22VYROM0PH4pDJkWL2/view?usp=sharing). In zakaj ni interes pridobiti zainteresirane investitorje? Potem ni možnih preplačil posebej preferiranim izvajalcem, ki znajo vračati usluge in (kot Peter) ni več smešno nizkih uporabnin (zakaj že!?) ampak normalne glede na amortizacijo. NI VEČ NITI PROMETNO TEHNIČNIH RAZLOGOV (Italija je že davno opustila priključek) I N OHRANITI MORAMO NARAVO IN ZAVAROVATI VODNE VIRE DOLINE BRŽANIJE (pod Tinijanom in Ospom) in KANJON Griže in Glinščice (Natura 2000)!!!
Sep 17, 2020
0
Žal je vlak odpeljal in vsi ki smo se po svojih močeh trudili, da preprečimo dobesedno sežiganje denarja, ostajamo praznih rok. Z izgradnjo 2. tira po sprejeti varianti bo izpuhtelo v zrak vsaj 400 mio, kar ni mali denar,S tem denarjem bi lahko v Sloveniji rešili problem nastanitve starejših občanov v novozgrajwene deomove. zgradili bi lahko še kakšno šolo in umetniške fakulztet, pa še marsikaj se bo dalo narediti, tako pa bomo zapravili denar. pa če smo že pri železnici, bi lahko s tem zapravljenim denarjem začeli zamenjavo napetosti pri elektrovleki, ki je nujno potrebna, saj vleka z enosmernim tokom že dolgo ne ustreza več Žal priča bomo sežiganju denarja. Zakaj?